/ Allmänt /

Fantasin är det inget fel på


Den här:

Ska dricka te. Går in i köket och startar vattenkokaren. Går ut från köket.

"Men vad tusan är det som låter!?" 

Mina första associationer: Är det ett flygplan på låg höjd? En traktor som skrapar vägen utanför? Men det finns ju ingen snö. Eller har det snöat utan att jag la märke till det?  


Vatten. Det är min vattenkokare i mitt kök som låter. Jag ska dricka te. 


add / adhd / fantasi / slutsatser
#1 / / Catta Stroph:

Hahahah 😂 det skulle likagärna kunna vara jag!

#2 / / maasen179:

Haha... Man känner sig inte alltid så smart... Men ibland blir det komiskt också!

Måste berömma hur du skriver igen.. Förutom innehållet så låter ditt språk väldigt bra. Proffsigt liksom. Som att du borde prova på författande eller nåt :)

Svar: Haha ja det är bra att kunna se det roliga i saker och ting!

Och tack, vad glad jag blir! Haha, det är en liten smygdröm jag har :)
ohappa.blogg.se

#3 / / maasen179:

Jasså? Vad kul! Som hängiven läsare av det du skriver kan jag då verkligen uppmana dig att göra något åt den smygdrömmen! :) Är tyvärr inte förläggare, men hade jag varit det hade jag bett att du skickat in något du skrivit!! :)

Svar: Tack, vad kul att höra! :D
ohappa.blogg.se